Календар оновлень:

Новини:12.01.2018, 15:32
Анонси:08.12.2017, 11:33
Статті:26.10.2016, 14:56
  
Останнє оновлення: 12.01.2018, 15:32
 

Звернення громадян



ДОВІДКА
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за
2017 рік
в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
облдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2017 рік.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх звернень, оперативного вирішення порушених у них питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які оприлюднені у Всеукраїнській громадсько-політичній газеті «Зоря Полтавщини», розміщені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Окрема увага приділяється роботі із зверненнями учасників АТО, членів громадських організацій, волонтерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

Протягом 2017 року збільшилася кількість звернень до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації щодо діяльності органів влади, пов’язаних з реалізацією Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

Впродовж 2017 року до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації надійшло 125 звернень (за 2016 рік – 174 звернення). Громадяни звертались: до Адміністрації Президента України – 1 звернення, до Кабінету Міністрів України - 2 звернення, на Урядову гарячу лінію – 3 звернення, до Міністерства культури України – 1 звернення, до голови облдержадміністрації – 16 звернень, до заступників голови ОДА – 1 звернення, до заступника голови Полтавської обласної ради – 1 звернення, до директора Департаменту – 18 звернень, до заступників директора Департаменту – 82 звернення. Всі звернення розглянуті працівниками Департаменту в межах компетенції.

Звернення надходили від жителів: м. Київ (1 звернення), м. Полтава та Полтавського району (78 звернень), м. Хорол (5 звернень), м. Миргород (4 звернення), м. Лохвиця та м. Горішні Плавні (по 5 звернень), м. Кременчук (3 звернення), м. Лубни, м.Карлівка та м. Глобине (по 1 зверненню), Чорнухинського району – 4 звернення, Зіньківського району (3 звернення), Великобагачанського району – 5 звернень, Котелевського району (2 звернення), Лохвицького, Котелевського, Диканського та Гребінківського районів (по 1 зверненню), Донецької, Запорізької та Тернопільської областей (по 1 зверненню).

За звітний період на особистому та виїзному прийомі у керівництва Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації побувала 91 особа.

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання перейменування топонімів у населених пунктах області та демонтажу пам’ятників і пам’ятних знаків, фінансування видань книг та збірників, розміщення публікацій в обласних засобах масової інформації. Крім того, громадяни області у зверненнях піднімають суспільно-політичні, соціально-економічні питання, питання захисту суспільної моралі.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади.

Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян. Звертається увага на підвищення рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях, кваліфікованого та неупередженого розгляду та вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян.



Звернення громадян