Календар оновлень:

Новини:17.11.2017, 11:40
Анонси:13.11.2017, 13:05
Статті:26.10.2016, 14:56
  
Останнє оновлення: 17.11.2017, 11:40
 

Звернення громадян



ДОВІДКА
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців
2017 року
в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
облдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених у них питань.

Діловодство звернень громадян організовано відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (із змінами).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків. Зазначені графіки оприлюднені у Всеукраїнській громадсько-політичній газеті «Зоря Полтавщини», розміщені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

Протягом 9 місяців 2017 року збільшилася кількість звернень до Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації щодо діяльності органів влади, пов’язаних з реалізацією Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

Всього до Департаменту надійшло 100 звернень (за 9 місяців 2016 року – 138 звернень). Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників. Громадяни звертались: до Адміністрації Президента України – 1 звернення, до Кабінету Міністрів України - 2 звернення,   до Міністерства культури України – 1 звернення, до голови облдержадміністрації – 16 звернень, до заступників голови ОДА – 1 звернення, до заступника голови Полтавської обласної ради – 1 звернення, до директора Департаменту – 7 звернень, до заступників директора Департаменту – 68 звернень, на Урядову гарячу лінію – 3 звернення.

Звернення надходили від жителів: м. Київ (1 звернення), м. Полтава та Полтавського району (57 звернень), м. Хорол (4 звернення), м. Миргород (4 звернення), м. Лохвиця та м. Горішні Плавні (по 5 звернень), м. Кременчук (2 звернення), м. Лубни та м. Глобине (по 1 зверненню), Чорнухинського району - 4 звернення, Зіньківського району (3 звернення), Великобагачанського району – 5 звернень, Котелевського району (2 звернення), Лохвицького, Котелевського, Диканського та Гребінківського районів (по 1 зверненню), Донецької та Тернопільської областей (по 1 зверненню).

За звітний період на особистому та виїзному прийомі у керівництва Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації побувало 72 особи.

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання фінансування видань книг та збірників, розміщення публікацій в обласних засобах масової інформації. Крім того, громадяни області у зверненнях піднімають суспільно-політичні, соціально-економічні питання та питання, які стосуються декомунізації.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, порушень термінів розгляду звернень, чіткого дотримання вимог резолюцій керівництва облдержадміністрації. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку. Вимоги до електронного звернення викладені на офіціальному сайті Департаменту.

Адреса електронної пошти Департаменту, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: info@adm-pl.gov.ua.

Результати проведеного аналізу роботи із зверненнями громадян у Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю за 9 місяців 2017 року були розглянуті на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем, кваліфікованого та неупередженого розгляду і вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян.



Звернення громадян